"As final touch, God created the Dutch....."
http://sdevries72.hyves.nl/
http://www.DesignsBySiCK.com/?pointsfor=sdevries
De oudste zit nu in het gips, 3 weken geleden was het de middelste.
Maar de oudste heeft een jaar geleden in het gips gezeten en is nu weer op zijn zelfde arm gevallen, waarschijnlijk is hij niet gebroken. Dat weten ze dus niet zeker en de arts die hem het eerste zag die zei al oh ik zie het al het is weer gebroken. Maar op de foto's was het niet duidelijk te zien.
meiden ik ben weer thuis. Ben wel afgedraaid want ik heb gewerkt van half tien vanmorgen tot negen uur vanavond. We zijn de winkel anders aan het indelen dus dat was even nodig. Morgen weer maar niet zo lang.
Is er nog wat gebeurd vandaag want ik ga niet alles terug lezen.
Ga mijn bed opzoeken. Tot morgen
ik ben d'r weer, ff uitgepuft op de bank, en daarna kwamen dochter + vriend nog ff babbelen.
trouwens..... ik moest wel slavenarbeid doen hoor: kruiwagen met paardenmest wegbrengen, dus ik heb mijn arbeid verricht vandaag :P
moet nog eventjes de foto's van m'n telefoon zien te krijgen, want Nina heeft op ZOOOOOOOOO'N groot paard gereden vanmiddag! Simone kon d'r amper zo hoog tillen, echt een joekel!
Mystique (schrijf ik 't goed?) is zoooo'n lieffie! echt een schatje!
Ga afsluiten.
Was een rommelige avond met veel telefoontjes en een man die laat binnen kwam vallen, dus het kwam er niet meer van om hier te kletsen.
Slaap lekker en tot morgen
Dames weltrusten ik ga ook naar bed toe ben het zat heb vandaag een rotdag gehad op mijn werk de spoelmachine hield er steeds mee op moest ik hem weer aan en uit zetten dat ging dus de hele dag door.
ik ga d'r ook vantussen.... morgen praat ik weer bij![]()
meiden ik ga zo naar bed want ik moet morgen weer vroeg op.
Welterusten allemaal en tot morgen.
meiden ik ga ook naarmijn mandje tot morgen en slaap lekker
ok i confes i'm guilty,i'm embroidery addictedand i'm proud of ith !!!!!!
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)
Bookmarks